عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفMcLarnon, Nichola
المؤلفHutchings, Maggie
المؤلفO'Carroll, Veronica
المؤلفWetzlmair, Lisa Christin
المؤلفBlumenthal, Sharron
المؤلفBoyle, Louise
المؤلفEl-Awaisi, Alla
المؤلفGreaves, Jane
المؤلفPark, Vikki
المؤلفPower, Alison
تاريخ الإتاحة2024-02-04T06:14:53Z
تاريخ النشر2022-10-02
اسم المنشورBritish Journal of Midwifery
المعرّفhttp://dx.doi.org/10.12968/bjom.2022.30.10.572
الاقتباسMcLarnon, Nichola, Maggie Hutchings, Veronica O'Carroll, Lisa-Christin Wetzlmair, Sharron Blumenthal, Louise Boyle, Alla El-Awaisi, Jane Greaves, Vikki Park, and Alison Power. "Rethinking assessment for interprofessional learning during COVID-19: steering a middle course." British Journal of Midwifery 30, no. 10 (2022): 572-581.
الرقم المعياري الدولي للكتاب09694900
معرّف المصادر الموحدhttps://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85139869654&origin=inward
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/51495
الملخصThis is the sixth article in a series exploring interprofessional education during the COVID-19 pandemic. This article will focus on the considerations and adaptations made to assessing interprofessional education during this time. It will explore the alternative assessment strategies used by faculty, the modality of assessment and the tools used, student and faculty experiences and the challenges faced by both during the rapid pivot to remote learning and assessment.
اللغةen
الناشرMA Healthcare Ltd
الموضوعAlternative assessment
COVID-19 pandemic
E-assessment
Emergency remote teaching
Interprofessional learning
Online assessment Online learning
العنوانRethinking assessment for interprofessional learning during COVID-19: steering a middle course
النوعArticle
الصفحات572-581
رقم العدد10
رقم المجلد30
ESSN2052-4307


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة