عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفAl Mutawa, Najat
المؤلفEassa, M. Rifky
المؤلفمحمد رفقي عيسى
تاريخ الإتاحة2009-11-25T12:42:36Z
تاريخ النشر1997
اسم المنشورBulletin of the Faculty of Education
الاقتباسBulletin of the Faculty of Education, 1997, No. 14, Pages 1-14.
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/6885
الملخصThis study investigates two inter-related topics in foreign language learning. First, it assesses the impact of introducing English as a foreign language in the primary stage curriculum, on the scholastic achievement of pupils in their native language. Achievement in Arabic is taken as a yardstick for this comparison: pre- and post- EFLPS introduction. Second, it explores Arabic-language teachers' perception of positive and negative change in school "environment" as a result of such introduction.
اللغةen
الناشرQatar University
الموضوعEnglish Language
العنوانIntroduction of EFLPS in an Arab Context
النوعArticle
الصفحات1-14
رقم العدد14


الملفات في هذه التسجيلة

Thumbnail

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة