• English
    • العربية
  • العربية
  • Login
  • QU
  • QU Library
  •  Home
  • Communities & Collections
Browsing by Author 
  •   Qatar University Digital Hub
  • Browsing by Author
  • Qatar University Digital Hub
  • Browsing by Author
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing by Author "الخوالده، سالم عبد العزيز"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-1 of 1

    • title
    • publication date
    • submit date
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        فاعلية استراتيجية تدريسية قائمة على الجمع بين استراتيجيتي نصوص التغيير المفاهيمي وخريطة المفاهيم في فهم طالبات الصف التاسع الأساسي لمفاهيم جهاز دوران الدم في الإنسان 

        الخوالده، سالم عبد العزيز; Al khawaldeh, Salem A. ( Qatar University , 2007 , Article)
        هدفت هذه الدراسة إلى استقصاء فاعلية التدريس القائم على الجمع بين استراتيجيتي نصوص التغيير المفاهيمي وخريطة المفاهيم في الفهم المفاهيمي بجهاز دوران الدم في الإنسان لدى طالبات الصف التاسع الأساسي مقارنة بالطريقة التقليدية ...

        Qatar University Digital Hub is a digital collection operated and maintained by the Qatar University Library and supported by the ITS department

        Contact Us | Send Feedback
        Contact Us | Send Feedback | QU

         

         

        Home

        Submit your QU affiliated work

        Browse

        All of Digital Hub
          Communities & Collections Publication Date Author Title Subject Type Language Publisher

        My Account

        Login

        Qatar University Digital Hub is a digital collection operated and maintained by the Qatar University Library and supported by the ITS department

        Contact Us | Send Feedback
        Contact Us | Send Feedback | QU