• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
تصفح حسب الناشر 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • تصفح حسب الناشر
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • تصفح حسب الناشر
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تصفح حسب الناشر

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    فرز حسب:

    طلب:

    النتائج:

    السجلات المعروضة 1 -- 3 من 3

    • العنوان
    • تاريخ الاصدار
    • تاريخ الإرسال
    • تصاعدي
    • تنازلي
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Baseline formation for damage diagnosis in a turbine blade 

        AlQaradawi, Mohamed; Nayfeh, Jamal; Nicholson, David ( Aalborg University , 2005 , Conference)
        In the absence of a baseline for the pre-damaged structures, an attempt is made to create one, analytically, using dimensional analysis and physically using stereolithography. First, a preliminary diagnosis check is performed ...
      • Thumbnail

        Characteristics, benefits, challenges, and socio-cultural factors of implementing pbl in qatar 

        Naji, Khalid K.; Al-Thani, Hessa H.; Al-Ali, Abdulla Khalid A M; Ebead, Usama Ali Ali; Du, Xiangyun ( Aalborg University , 2020 , Conference)
        While project-and/or problem-based learning has been implemented in higher education worldwide for several decades, both modes of PBL remain a new phenomenon in Qatar. Over the past few years, several research projects ...
      • Thumbnail

        Development of diverse assessment methods for pbl implementation at a course level in engineering education in qatar 

        Ebead, Usama Ali Ali; Naji, Khalid K.; Tarlochan, Faris; Al-Ali, Abdulla Khalid A.M.; Du, Xiangyun ( Aalborg University , 2021 , Conference)
        While the current literature collectively agrees that Problem and/or Project-Based Learning (PBL) is a useful instructional methodology, the majority of the literature has been based on the assumption that all PBL stems ...

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

         

         

        الصفحة الرئيسية

        أرسل عملك التابع لجامعة قطر

        تصفح

        محتويات مركز المجموعات الرقمية
          الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

        حسابي

        تسجيل الدخول

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر