عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفMehjabin, Fathma
المؤلفDevnani, Vineeta
المؤلفKaitibie, Simeon
تاريخ الإتاحة2018-01-01T07:55:57Z
تاريخ النشر2017
الاقتباسMehjabin, F., Devnani, V. and Kaitibie, S. (2017) “Qatar Siege : Impact On Consumer Behaviour” College of Business and Economics, Qatar university.
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/6047
الملخصThis poster analyses the effect of the siege placed on Qatar by Saudi Arabic, Bahrain, Egypt, and UAE, on consumer behaviour. This is done by focusing on the food industry, which was majorly impacted. Other sectors that effected consumer behaviour are also explored to understand the overall outcome.
اللغةen
الناشرCollege of Business and Economics - Qatar university
الموضوعدول الحصار
الأزمة الخليجية
حصار قطر
الاقتصاد القطري
Qatar Blockade
Qatar's Economy
العنوانQatar Siege : Impact On Consumer Behaviour
النوعPoster
dc.accessType Open Access


الملفات في هذه التسجيلة

Thumbnail

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة