• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
تصفح حسب المؤلف 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • تصفح حسب المؤلف
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • تصفح حسب المؤلف
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تصفح حسب المؤلف "Ndoye, Abdou"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    فرز حسب:

    طلب:

    النتائج:

    السجلات المعروضة 1 -- 5 من 5

    • العنوان
    • تاريخ الاصدار
    • تاريخ الإرسال
    • تصاعدي
    • تنازلي
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Developing Culturally Aware School Leaders: Measuring the Impact of an International Internship Using the MGUDS 

        Richardson, Jayson, W.; Imig, Scott; Ndoye, Abdou ( SAGE Publications , 2013 , Article)
        Developing globally minded citizens has become a national push and a stated priority for many higher education institutions in the United States. This article focuses on one university’s efforts to develop globally minded ...
      • Thumbnail

        ePortfolio Integration in Teacher Education Programs: Does Context Matter from a Student Perspective? 

        Ndoye, Abdou; Parker, Michele A.; Ritzhaupt, Albert D. ( IGI Global , 2012 , Book chapter)
        Though ePortfolios have grown in acceptance by teacher education programs across the United States, there still remain many questions regarding whether the tools are meeting student and teacher education program needs. ...
      • Thumbnail

        Promoting Learning Outcomes Assessment in Higher Education : Factors of Success 

        Ndoye, Abdou ( Penn State University Press , 2013 , Article)
        This article presents results of a study on factors that contribute to successful learning outcomes assessment practices. This qualitative study uses the case study method to analyze factors of success in higher education ...
      • Thumbnail

        Structured Multi-Skill Assessment (SMSA) in pharmacy: A contextual adaptation for authentic assessment for colleges of pharmacy and beyond 

        Kheir, Nadir; Awaisu, Ahmed; Ndoye, Abdou; Wilby, Kyle John ( Bloomsbury Qatar Foundation Journals , 2015 , Article)
        There is a need for a contextual adaptation model of the Objective Structured Clinical Examination (OSCE) procedures and assessment methods into diverse contexts with great cultural diversity that is both affordable and ...
      • Thumbnail

        USE OF EPORTFOLIOS IN K-12 TEACHER HIRING IN NORTH CAROLINA: PERSPECTIVES OF SCHOOL PRINCIPALS 

        Ndoye, Abdou; RITZHAUPT, ALBERT DIETER; Parker, MICHELE A. ( Association for Supervision and Curriculum Development , 2012 , Article)
        This study explored the perceptions of principals involved in the hiring process of K–12 teachers in 11 counties in southeastern North Carolina. Forty-nine principals responded to a survey on ePortfolio use in the hiring ...

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

         

         

        الصفحة الرئيسية

        أرسل عملك التابع لجامعة قطر

        تصفح

        محتويات مركز المجموعات الرقمية
          الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

        حسابي

        تسجيل الدخول

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر