عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفDayan, Mumin
المؤلفNdubisib, Nelson Oly
تاريخ الإتاحة2020-08-12T09:32:57Z
تاريخ النشر2019
اسم المنشورIndustrial Marketing Management
المصدرScopus
معرّف المصادر الموحدhttp://dx.doi.org/10.1016/j.indmarman.2019.08.006
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/15483
الملخصThis special edition of IMM aims to develop knowledge and generate new insights and applications of service innovation in B2B context, and global industrial services management relevant to scholars and managers. This article briefly discusses the theme of the special issue, the compelling rationale for putting together the body of scholarship around the topic, and brief introduction of the articles featured in the issue, and their contributions to industrial marketing/B2B discourse. It also highlights some key future research directions.
اللغةen
الناشرElsevier Inc.
الموضوعb2b marketing relationships
Global industrial service management
Industrial marketing
Service innovation
العنوانB2B service innovation and global industrial service management
النوعArticle
dc.accessType Abstract Only


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة