عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفMartin, Florence
المؤلفNdoye, Abdou
تاريخ الإتاحة2021-09-05T05:40:16Z
تاريخ النشر2016
اسم المنشورJournal of University Teaching and Learning Practice
المصدرScopus
الرقم المعياري الدولي للكتاب14499789
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/22705
الملخصLearning analytics can be used to enhance student engagement and performance in online courses. Using learning analytics, instructors can collect and analyze data about students and improve the design and delivery of instruction to make it more meaningful for them. In this paper, the authors review different categories of online assessments and identify data sets that can be collected and analyzed for each of them. Two different data analytics and visualization tools were used: Tableau for quantitative data and Many Eyes for qualitative data. This paper has implications for instructors, instructional designers, administrators, and educational researchers who use online assessments. 2016 University of Wollongong. All rights reserved.
اللغةen
الناشرUniversity of Wollongong
الموضوعLearning Analytics
Online Assessment
Student Learning
العنوانUsing learning analytics to assess student learning in online courses
النوعArticle
رقم العدد3
رقم المجلد13
dc.accessType Abstract Only


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة