عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفAl-Thani, Tamader Jassim
تاريخ الإتاحة2022-04-21T10:27:16Z
تاريخ النشر2014
اسم المنشورQatar Foundation Annual Research Conference Proceedings
المصدرqscience
الرقم المعياري الدولي للكتاب2226-9649
معرّف المصادر الموحدhttps://doi.org/10.5339/qproc.2015.coe.12
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/30195
الملخصThis paper investigates the perceptions of social sciences teachers' practices in Qatari preschools and their relationship to child development in the four domains of development: social-emotional, physical, intellectual, and spiritual. In addition, it provides information about the extent to which the perceptions of public preschool social sciences teachers' practices compare to those of their counterparts from international schools in Qatar.
اللغةen
الناشرHamad bin Khalifa University Press (HBKU Press)
الموضوعsocial sciences teachers
Qatari preschools
international schools in Qatar
العنوانInvestigating the perceptions of social sciences teachers' practices in Qatari preschools
النوعConference
رقم العدد1
رقم المجلد2014
dc.accessType Open Access


الملفات في هذه التسجيلة

Thumbnail

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة