عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفNdoye, Abdou
تاريخ الإتاحة2015-10-21T06:58:28Z
تاريخ النشر2013
اسم المنشورJournal of Assessment and Institutional Effectiveness
الاقتباسNdoye, A. (2015). "Promoting Learning Outcomes Assessment in Higher Education : Factors of Success" Journal of Assessment and Institutional Effectiveness, 3(2), 157–175
الرقم المعياري الدولي للكتاب2160-6757
معرّف المصادر الموحدhttp://dx.doi.org/10.1353/aie.2013.0008
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/3579
الملخصThis article presents results of a study on factors that contribute to successful learning outcomes assessment practices. This qualitative study uses the case study method to analyze factors of success in higher education programs. Interviews of faculty members reveal that factors such as communication, implementing assessment as a change initiative, and using a learning community approach are identified by study participants as the main facilitators of success.
اللغةen
الناشرPenn State University Press
الموضوعAssessment
Faculty engagement
learning outcomes assessment practices
العنوانPromoting Learning Outcomes Assessment in Higher Education : Factors of Success
النوعArticle
dc.accessType Abstract Only


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة