عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفBenmamoun,Mamoun
المؤلفSingh, Nitish
المؤلفSobh, Rana
تاريخ الإتاحة2020-06-02T08:17:30Z
تاريخ النشر2019
اسم المنشورJournal of Advertising Research
المصدرScopus
الرقم المعياري الدولي للكتاب218499
معرّف المصادر الموحدhttp://dx.doi.org/10.2501/JAR-2019-022
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/14991
الملخصThe growth and emergence of Arab e-commerce has garnered attention from e-commerce giants such as Amazon, but little has been written in the academic advertising literature. The current study enriches the advertising literature by investigating the importance of localizing and culturally customizing digital media in the context of Arabic e-consumers. The conceptual and managerial contribution of the study is explicated in its theoretically derived and empirically tested framework for localizing digital advertising and marketing content for Arabic e-consumers. The findings' generalizability is bolstered by triangulation of methods and the use of samples from Qatar and the United Arab Emirates. - 2019, World Advertising Research Center. All rights reserved.
اللغةen
الناشرWorld Advertising Research Center
الموضوعAdvertising
Marketing
Cultural values
العنوانHow advertisers can target Arab E-consumers more effectively: A framework for localizing digital advertising and marketing content to Arab E-consumers
النوعArticle
الصفحات171-184
رقم العدد2
رقم المجلد59


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة