عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفWetzlmair, Lisa-Christin
المؤلفKitema, Gatera Fiston
المؤلفO'carroll, Veronica
المؤلفEl-Awaisi, Alla
المؤلفPower, Alison
المؤلفOwens, Melissa
المؤلفPark, Vikki
المؤلفMckinley, Mairi
المؤلفerson, Elizabeth S
المؤلفLoder-Fink, Brigitte
تاريخ الإتاحة2023-09-20T08:47:09Z
تاريخ النشر2021
اسم المنشورBritish Journal of Midwifery
المصدرScopus
الرقم المعياري الدولي للكتاب9694900
معرّف المصادر الموحدhttp://dx.doi.org/10.12968/bjom.2021.29.12.699
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/47783
الملخصDuring the COVID-19 outbreak, most face-to-face teaching and practice-based learning placements were suspended. Universities provided ongoing health and social care education, including interprofessional education, using online technology. Focusing on changes in the delivery of interprofessional education, this second article in a series on interprofessional education provides an international perspective through facilitators' case reports. It considers the key factors that enabled a rapid shift from face-to-face to online interprofessional education, and the key aspects that had to change. The significant changes reported from literature and case reports reflect on remote and online learning, the duration of education sessions, individual and team learning aspects and facilitation skills. 2021 MA Healthcare Ltd.
اللغةen
الناشرMA Healthcare Ltd
الموضوعCOVID-19
Delivery process
Emergency remote teaching
Interprofessional education
Online learning
العنوانThe impact of COVID-19 on the delivery of interprofessional education: it's not all bad news
النوعArticle
الصفحات699-705
رقم العدد12
رقم المجلد29
dc.accessType Abstract Only


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة