عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفMukhalalati, Banan Abdulrzaq
المؤلفAwaisu, Ahmed
المؤلفEl Hajj, Maguy Saffouh
تاريخ الإتاحة2023-10-29T08:40:18Z
تاريخ النشر2020-09-06
اسم المنشورPharmacy Education
المعرّفhttp://dx.doi.org/10.46542/PE.2020.202.7881
الاقتباسMukhalalati, B. A., Awaisu, A., & El Hajj, M. S. (2020). Responses to the COVID-19 pandemic: Lessons learned from Qatar University College of Pharmacy. Pharmacy Education, 20(2), 78-81.‏
الرقم المعياري الدولي للكتاب15602214
معرّف المصادر الموحدhttps://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85146474229&origin=inward
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/48845
الملخصThe COVID-19 pandemic has resulted in a global emergency in all social realms including, economy, health, and education. In this article, we discuss the impact of COVID-19 pandemic on education, particularly higher education in the State of Qatar and the strategies adopted to respond to the challenge. The paper further discusses the use of educational technology and strategies for distance-based and blended learning during the pandemic.
اللغةen
الناشرPKP
الموضوعCOVID-19
العنوانResponses to the COVID-19 pandemic: Lessons learned from Qatar University College of Pharmacy
النوعArticle
الصفحات78-81
رقم العدد2
رقم المجلد20
dc.accessType Abstract Only


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة