عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفAlserhan, Baker Ahmad
المؤلفAlthawadi, Othman Mohammed
المؤلفBoulanouar, Aisha Wood
تاريخ الإتاحة2023-11-22T07:29:42Z
تاريخ النشر2016
اسم المنشورInternational Journal of Islamic Marketing and Branding
المعرّفhttp://dx.doi.org/10.1504/IJIMB.2016.081322
الاقتباسAl Serhan, B. A., Al Thawadi, O. M. O., Boulanouar, A. W. (2017). Theories in Islamic Marketing. International Journal of Islamic Marketing and Branding, 1(4), 297-304
الرقم المعياري الدولي للكتاب2055-0944
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/49595
الملخصIn this paper the authors attempt to present a list of theories from the discipline of Islamic marketing. The list is neither complete nor a detailed description of all the attempts toward a theory of Islamic marketing. Indeed, it is not the intention of this work to provide such detail. Rather, this commentary is designed to motivate researchers to begin to address the subject of Islamic marketing in a manner that will pave the way for a more defined theory of Islamic marketing to be constructed, a subject that so far remains clearly under researched.
اللغةen
الناشرInderscience
الموضوعIslamic marketing
marketing theory
construct
Islam
العنوانTheories of Islamic marketing
النوعArticle
الصفحات297-304
رقم العدد4
رقم المجلد1
ESSN2055-0952
dc.accessType Abstract Only


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة