عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفAl-Buainain, Haifa
تاريخ الإتاحة2009-11-25T13:08:59Z
تاريخ النشر1988
اسم المنشورBulletin of the Faculty of Humanities and Social Sciences
الاقتباسBulletin of the Faculty of Humanities and Social Sciences, 1988, No. 11, Pages 17-43.
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/8096
الملخصIn this study, the contrastive analysis method is used to investigate the lnterlanguage (IL) developmental sequences of the acquisition of some aspects of English by Arabic-speaking learners. The learners, whose language provides the corpus of data, are all learning English through specialised English Second Language (ESL) instruction and have had varying degrees of exposure to English in a host-language environment. An analysis of the date revealed some interesting conclusions.
اللغةen
الناشرQatar University
الموضوعEnglish Language
العنوانA study of the interlanguage of some Arabic students of English
النوعArticle
الصفحات17-43
رقم العدد11
المؤلفالبوعينين, هيفاء
dc.accessType Open Access


الملفات في هذه التسجيلة

Thumbnail

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة