عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفTüfekçioglu ,Ertan
المؤلفKonukman ,Ferman
المؤلفSulaimani ,Mona F.
المؤلفZagorski ,Tomasz
المؤلفÇimen ,Kubilay
المؤلفArslan ,Duran
المؤلفSortwell ,Andrew
تاريخ الإتاحة2025-04-30T07:49:41Z
تاريخ النشر2025
اسم المنشورJournal of Physical Education, Recreation and Dance
المعرّفhttp://dx.doi.org/10.1080/07303084.2025.2451556
الرقم المعياري الدولي للكتاب0730-3084
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/64630
الملخصPhysical activities are essential for their overall health and development, yet children with disabilities often face numerous barriers that hinder their participation. Aquatic therapeutic activities, particularly WATSU, present a viable option for supporting children with varying abilities.
اللغةen
الناشرRoutledge
الموضوعAquatic therapy for children with disabilities
Inclusive physical education
WATSU (Water Shiatsu)-Therapeutic use
Motor skills-Rehabilitation
Adapted physical activity programs
العنوانIntegrative WATSU Teaching Strategies to Foster Adaptive Mastery of Coaches and Enhance Aquatic Skills in Children With Diverse Abilities
النوعArticle
الصفحات53-56
رقم العدد3
رقم المجلد96
dc.accessType Full Text


الملفات في هذه التسجيلة

Thumbnail

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة