• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
تصفح حسب الموضوع 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • تصفح حسب الموضوع
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • تصفح حسب الموضوع
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تصفح حسب الموضوع "Reputation"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    فرز حسب:

    طلب:

    النتائج:

    السجلات المعروضة 1 -- 3 من 3

    • العنوان
    • تاريخ الاصدار
    • تاريخ الإرسال
    • تصاعدي
    • تنازلي
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Antecedents and consequences of tourists’ attachment in driving guests’ booking intention: a case of Airbnb, Malaysia 

        Tiamiyu, Tosin; Quoquab, Farzana; Mohammad, Jihad ( Emerald , 2020 , Article)
        Purpose: Airbnb has emerged as one of the most prominent examples of sharing economy platforms in the tourism industry. The growing popularity of Airbnb among tourists has boost revenue in the accommodation rental industry. ...
      • Thumbnail

        “THE EFFECT OF THE PERCEIVED USEFULNESS OF INSTAGRAM BEAUTY INFLUENCER ON THE ATTITUDE AND PURCHASING INTENTION OF YOUNG FEMALES” 

        ALMAADEED, KUMMAM MOHAMMED (2018 , Professional Masters Project)
        There is an increasing interest about the topic of eWOM among marketing scholars. However, most of the studies focused on western contexts and there is a lack of studies about the impact of eWOM on consumers’ attitude and ...
      • Factors affecting university image among graduate alumni: A case study of Qatar university 

        Khalifa A., Haza; Abdel-Salam, Abdel-Salam G.; Mollazehi, Mohammad D.; Mohamed, Radwa Ismail; Hasan, Mahmood A.; Al-Tameemi, Rusol A.; Bensaid, Ahmed; Johnson, Chithira; Romanowski, Michael H.... more authors ... less authors ( Elsevier , 2022 , Article)
        Various factors influence the students' perception of universities and university image. This study explores five factors affecting university image among Graduate Alumni. Surveys, administered to 597 graduate alumni were ...

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

         

         

        الصفحة الرئيسية

        أرسل عملك التابع لجامعة قطر

        تصفح

        محتويات مركز المجموعات الرقمية
          الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

        حسابي

        تسجيل الدخول

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر