• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
  • المساعدة
    • إرسال الأعمال الأكاديمية
    • سياسات الناشر
    • أدلة المستخدم
    • الأسئلة الأكثر تكراراً
  • عن المستودع الرقمي
    • الرؤية والرسالة
تصفح Management & Marketing حسب المؤلف 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • مساهمة أعضاء هيئة التدريس
  • كلية الإدارة والاقتصاد
  • الإدارة والتسويق
  • تصفح Management & Marketing حسب المؤلف
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • مساهمة أعضاء هيئة التدريس
  • كلية الإدارة والاقتصاد
  • الإدارة والتسويق
  • تصفح Management & Marketing حسب المؤلف
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تصفح Management & Marketing حسب المؤلف "Ahmed, Zafar U."

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    فرز حسب:

    طلب:

    النتائج:

    السجلات المعروضة 1 -- 3 من 3

    • العنوان
    • تاريخ الاصدار
    • تاريخ الإرسال
    • تصاعدي
    • تنازلي
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Enhancing servitization by international consumer integration: the influence of open innovation and co-creation 

        Abu Farha, Allam K.; Al-Kwifi, Osama Sam; Sakka, Georgia; Nguyen, Phuong V.; Ahmed, Zafar U. ( Emerald Publishing , 2023 , Article)
        Purpose: Research demonstrates that servitization can achieve competitive advantages for firms; however, many firms are unable to achieve their target values due to various challenges. This study proposes a new model in ...
      • Thumbnail

        The influence of managerial perceptions on adopting environmental strategies in B2B: An exploratory study from emerging countries 

        Al-Kwifi, Osama S.; Abu Farha, Allam K.; Obeidat, Shatha; Yildiz, Hélène; Ahmed, Zafar U. (2023 , Article)
        Environmental concerns are becoming ever more urgent in the agendas of governments, executives, marketing scholars, and other stakeholders around the world. While the academic field has made several calls to understand the ...
      • Thumbnail

        An intellectual journey into the historical evolution of marketing research in brand switching behavior - Past, present and future 

        Al-Kwifi, Osama Sam; Ahmed, Zafar U. ( Emerald Publishing , 2015 , Article)
        Purpose - The aim of this paper is to explore the historical development of brands and the development of literature on brand switching to define the antecedents that cause switching behavior among consumers and the impact ...

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

         

         

        الصفحة الرئيسية

        أرسل عملك التابع لجامعة قطر

        تصفح

        محتويات مركز المجموعات الرقمية
          الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
        هذه المجموعة
          تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

        حسابي

        تسجيل الدخول

        عن المستودع الرقمي

        الرؤية والرسالة

        المساعدة

        إرسال الأعمال الأكاديميةسياسات الناشرأدلة المستخدمالأسئلة الأكثر تكراراً

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر