عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفAbdelkader, Nada
المؤلفAl Thani, Maryam F.
تاريخ الإتاحة2021-08-05T10:26:35Z
تاريخ النشر2020-12
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/21632
الملخصThe Qatar National Development Strategy (2011-2016 & 2018-2022) stresses the importance of parental participation in the education of children. In line with the recommendations outlined in the NDS, the current policy brief examines relevant determinants of parental involvement in child’s education in Qatar. The results presented below can help policy makers, educators and school administrators understand, support and improve the involvement of parents in the education of their children, which will in turn improve children’s academic achievement.
اللغةen_ar
الناشرSocial & Economic Survey Research Institute (SESRI)
الموضوعQatar
education
parental involvement
العنوانParental Involvement in Education: Findings and implications from Qatar Education Survey 2018
العنوان البديلمشاركة الوالدين في التعليم : النتائج والتداعيات من مسح التعليم القطري 2018
النوعReport
المؤلفعبدالقادر, ندى
المؤلفال ثاني, مريم فهد
dc.accessType Open Access


الملفات في هذه التسجيلة

Thumbnail
Thumbnail

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة