• English
    • العربية
  • العربية
  • Login
  • QU
  • QU Library
  •  Home
  • Communities & Collections
  • Help
    • Item Submission
    • Publisher policies
    • User guides
    • FAQs
  • About QSpace
    • Vision & Mission
Browsing 2022 - Volume 19 - Issue 19 by Subject 
  •   Qatar University Digital Hub
  • Qatar University Institutional Repository
  • Academic
  • University Publications
  • QU Current Journals
  • Journal of Educational Sciences
  • 2022 - Volume 19 - Issue 19
  • Browsing 2022 - Volume 19 - Issue 19 by Subject
  • Qatar University Digital Hub
  • Qatar University Institutional Repository
  • Academic
  • University Publications
  • QU Current Journals
  • Journal of Educational Sciences
  • 2022 - Volume 19 - Issue 19
  • Browsing 2022 - Volume 19 - Issue 19 by Subject
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing 2022 - Volume 19 - Issue 19 by Subject "الذكاء العاطفي"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-1 of 1

    • title
    • publication date
    • submit date
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        أثر برنامج تدريبي قائم على مهارات الذكاء العاطفي في تطوير الاتجاهات نحو ظاهرة التنمر المدرسي لدى طالبات الصف العاشر في سلطنة عمان 

        بنت خليفة بن محمد الخنبشية, خولة; بن سليمان الظفري, سعيد; بنت أحمد بن عبد الله الخروصية, عزة; بنت مصبح بن حسن المبيحسية, فايزة; Khalifa Mohammed ALKhanbashi, Khawla; Suliman Aldhafri, Said; Ahmed Abdullah ALKharosi, Azza; Musabah Hassan ALMubaihsi, Faiza... more authors ... less authors ( Qatar University Press , 2022 , Article)
        هدفت هذه الدراسة إلى التعرف على أثر برنامج تدريبي قائم على مهارات الذكاء العاطفي، في تطوير الاتجاهات نحو ظاهرة التنمر المدرسي، لدى طالبات الصف العاشر في سلطنة عمان. ولتحقيق أهداف الدراسة استخدم المنهج شبه التجريبي؛ فأُعِدَّ ...

        Qatar University Digital Hub is a digital collection operated and maintained by the Qatar University Library and supported by the ITS department

        Contact Us | Send Feedback
        Contact Us | Send Feedback | QU

         

         

        Home

        Submit your QU affiliated work

        Browse

        All of Digital Hub
          Communities & Collections Publication Date Author Title Subject Type Language Publisher
        This Collection
          Publication Date Author Title Subject Type Language Publisher

        My Account

        Login

        About QSpace

        Vision & Mission

        Help

        Item Submission Publisher policiesUser guides FAQs

        Qatar University Digital Hub is a digital collection operated and maintained by the Qatar University Library and supported by the ITS department

        Contact Us | Send Feedback
        Contact Us | Send Feedback | QU