• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
  • المساعدة
    • إرسال الأعمال الأكاديمية
    • سياسات الناشر
    • أدلة المستخدم
    • الأسئلة الأكثر تكراراً
  • عن المستودع الرقمي
    • الرؤية والرسالة
عرض التسجيلة 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • مساهمة أعضاء هيئة التدريس
  • كلية الهندسة
  • علوم وهندسة الحاسب
  • عرض التسجيلة
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • مساهمة أعضاء هيئة التدريس
  • كلية الهندسة
  • علوم وهندسة الحاسب
  • عرض التسجيلة
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Query hidden attributes in social networks

    Thumbnail
    التاريخ
    2015
    المؤلف
    Nazi, Azade
    Thirumuruganathan, Saravanan
    Hristidis, Vagelis
    Zhang, Nan
    Shaban, Khaled
    Das, Gautam
    ...show more authors ...show less authors
    البيانات الوصفية
    عرض كامل للتسجيلة
    الملخص
    Micro blogs and collaborative content sites such as Twitter and Amazon are popular among millions of users who generate huge numbers of tweets, posts, and reviews every day. Despite their popularity, these sites only provide rudimentary mechanisms to navigate their sites, programmatically or through a browser, like a keyword search interface or a get-neighbors (e.g., Friends) interface. Many interesting queries cannot be directly answered by any of these interfaces, e.g., Find Twitter users in Los Angeles that have tweeted the word 'diabetes' in the last year. Note that the Twitter programming interface does not allow conditions on the user's home location. In this paper, we introduce the novel problem of querying hidden attributes in micro blogs and collaborative content sites by leveraging the existing search mechanisms offered by those sites. We model these data sources as heterogeneous graphs and their two key access interfaces, Local Search and Content Search, which search through keywords and neighbors respectively. We show which of these two approaches is better for which types of hidden attribute searches. We conduct experiments on Twitter, Amazon, and Rate MDs to evaluate the performance of the search approaches. 2014 IEEE.
    DOI/handle
    http://dx.doi.org/10.1109/ICDMW.2014.113
    http://hdl.handle.net/10576/37522
    المجموعات
    • علوم وهندسة الحاسب [‎2428‎ items ]

    entitlement


    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    الصفحة الرئيسية

    أرسل عملك التابع لجامعة قطر

    تصفح

    محتويات مركز المجموعات الرقمية
      الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
    هذه المجموعة
      تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

    حسابي

    تسجيل الدخول

    إحصائيات

    عرض إحصائيات الاستخدام

    عن المستودع الرقمي

    الرؤية والرسالة

    المساعدة

    إرسال الأعمال الأكاديميةسياسات الناشرأدلة المستخدمالأسئلة الأكثر تكراراً

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    Video