عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفBodet, Guillaume
المؤلفAmara, Mahfoud
تاريخ الإتاحة2023-01-05T06:59:37Z
تاريخ النشر2015-09-25
اسم المنشورSport in Islam and in Muslim Communities
المعرّفhttp://dx.doi.org/10.4324/9781315745480-17
الترقيم الدولي الموحد للكتاب 9781315745480
الترقيم الدولي الموحد للكتاب 9781138817791
معرّف المصادر الموحدhttps://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=84960268081&origin=inward
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/37980
الملخصAs naming is categorising and, in turn, categorising is excluding, there have been many discussions about the respective definitions of marketing and sport marketing, their differences, their communalities, their practices, and therefore their practitioners. However, this lively debate is not close. Consequently, asking whether there is such a thing as “Islamic marketing”, “sport Islamic marketing”, and “Islamic sport marketing” necessitates first defining the concept of marketing, its meanings, and related representations or extension to sport marketing.
اللغةen
الناشرTaylor and Francis Group
الموضوعSport Marketing
Muslim World
Islamic sport marketing
العنوانIslamic sport marketing or sport marketing in Muslim cultures and communities
النوعBook chapter
dc.accessType Abstract Only


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة