• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
  • المساعدة
    • إرسال الأعمال الأكاديمية
    • سياسات الناشر
    • أدلة المستخدم
    • الأسئلة الأكثر تكراراً
  • عن المستودع الرقمي
    • الرؤية والرسالة
تصفح College of Education حسب المؤلف 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • رسائل الماجستير وأطروحات الدكتوراه
  • كلية التربية
  • تصفح College of Education حسب المؤلف
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • رسائل الماجستير وأطروحات الدكتوراه
  • كلية التربية
  • تصفح College of Education حسب المؤلف
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تصفح College of Education حسب المؤلف "Du, Xiangyun"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    فرز حسب:

    طلب:

    النتائج:

    السجلات المعروضة 1 -- 6 من 6

    • العنوان
    • تاريخ الاصدار
    • تاريخ الإرسال
    • تصاعدي
    • تنازلي
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        THE IMPACT OF USING FRAYER’S MODEL IN ACQUISITION OF MATHEMATICAL CONCEPTS FOR PRIMARY STUDENTS IN QATAR 

        AL DEHNEEM, MUNEERA JASSIM MOHAMMED (2019 , Master Thesis)
        This study aimed to investigate the impact of using Frayer’s teaching Model on 3rd-grade students on the acquisition of mathematical concepts. The researcher was interested in testing the differences between students ...
      • Thumbnail

        IMPLEMENTING PROJECT BASED LEARNING (PBL) IN QATAR GOVERNMENTAL SCHOOLS - EFL TEACHERS’ DEFINITION AND PRACTICE 

        ALMABRD, YASMEEN MOHAMMED SALEH (2018 , Master Thesis)
        The purpose of this study was to investigate teachers’ understatings, practices, and challenges at the initial stages of implementation of a state-wide Project Based Learning (PBL) program being implemented in Qatar’s ...
      • Thumbnail

        Instruction of EFL reading comprehension strategies in Qatar government schools 

        Morsy, Wafaa Hassan Mohammed (2017 , Master Thesis)
        The purpose of this study was to investigate English as a foreign language (EFL) teachers’ implementation of reading comprehension strategies. In this study, data collection included a questionnaire-based survey investigation ...
      • Thumbnail

        Novice Teachers’ Challenges and Coping Strategies in Qatari Governmental Schools 

        AL-NAIMI, SHAIKHA RASHED (2019 , Master Thesis)
        The purpose of this study was to investigate the challenges and coping strategies of novice teachers in Qatari governmental schools. Fifteen teachers of both genders participated in the study. A qualitative research ...
      • Thumbnail

        Primary Teachers’ Burnout in Qatar Independent Schools 

        Alloh, Maymona Mohamed (2017 , Master Thesis)
        The present research aims at investigating the burnout levels among primary teachers in independent (government) schools in Qatar. It also intends to investigate if there are significant differences in the level of burnout ...
      • Thumbnail

        SELF-REGULATED LEARNING STRATEGIES AND COLLABORATION PREFERENCES WHEN WORKING IN PROJECT TEAMS: A CASE STUDY OF QATARI COLLEGE STUDENTS 

        MABROUK, MARIEM AHMED SALIM (2019 , Master Thesis)
        This study has investigated the nature of the strategies used and explored views on collaboration among Qatari tertiary students during their initial experiences in a project-based learning (PBL) environment. Theoretically, ...

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

         

         

        الصفحة الرئيسية

        أرسل عملك التابع لجامعة قطر

        تصفح

        محتويات مركز المجموعات الرقمية
          الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
        هذه الوحدة
          تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

        حسابي

        تسجيل الدخول

        عن المستودع الرقمي

        الرؤية والرسالة

        المساعدة

        إرسال الأعمال الأكاديميةسياسات الناشرأدلة المستخدمالأسئلة الأكثر تكراراً

        مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
        اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر