• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
  • المساعدة
    • إرسال الأعمال الأكاديمية
    • سياسات الناشر
    • أدلة المستخدم
    • الأسئلة الأكثر تكراراً
  • عن المستودع الرقمي
    • الرؤية والرسالة
بحث بسيط 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • رسائل الماجستير وأطروحات الدكتوراه
  • كلية التربية
  • بحث بسيط
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • رسائل الماجستير وأطروحات الدكتوراه
  • كلية التربية
  • بحث بسيط
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بحث بسيط

    إظهار التصفية المتقدمةإخفاء التصفية المتقدمة

    التصفيات

    استخدم التصفيات لتنقيح نتائج البحث .

    السجلات المعروضة 1 -- 4 من 4

    • خيارات الفرز:
    • الصلة
    • العنوان تصاعدياً
    • العنوان تنازلياً
    • تاريخ الإصدار تصاعدياً
    • تاريخ النشر تنازلياً
    • النتائج لكل صفحة:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    PRIMARY SCIENCE TEACHERS' PERCEPTIONS TOWARDS STEM EDUCATION IN QATAR AND CHALLENGES OF ITS IMPLEMENTATION 

    FATHY, HALA FAYED HASSAN (Curriculum and Instruction, 2022 , Master Thesis)
    Understanding teachers' perceptions of STEM education is crucial to ensure the quality of teaching and learning provided for the students in the classrooms. This study aimed at investigating science teachers’ perceptions ...
    Thumbnail

    THE IMPACT OF USING LESSON STUDY APPROACH ON STUDENTS' MATHEMATICAL PROBLEM-SOLVING ABILITY IN PRIMARY SCHOOLS IN QATAR 

    ALSHWAL, HANA ABDULMAJID ABDULQAWI (Curriculum and Instruction, 2022 , Master Thesis)
    Problem-solving ability, as a major element of mathematics curriculum, helps learners become competent individuals qualified and prepared to positively impact in their societies. This research study was designed to explore ...
    Thumbnail

    EFL UNIVERSITY INSTRUCTORS’AND STUDENTS’ PERSPECTIVES ON STUDENT-CENTERED LEARNING – A CASE OF QATAR 

    ABDULKAREEM, MAY ABDUL-QADER MOHAMMED (Curriculum and Instruction, 2018 , Master Thesis)
    The purpose of this study is to investigate the perspectives that EFL University instructors and students have towards using the SCL approach in English classrooms at Qatar University. In addition, it explores the perceived ...
    Thumbnail

    Novice Teachers’ Challenges and Coping Strategies in Qatari Governmental Schools 

    AL-NAIMI, SHAIKHA RASHED (Curriculum and Instruction, 2019 , Master Thesis)
    The purpose of this study was to investigate the challenges and coping strategies of novice teachers in Qatari governmental schools. Fifteen teachers of both genders participated in the study. A qualitative research ...

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    الصفحة الرئيسية

    أرسل عملك التابع لجامعة قطر

    تصفح

    محتويات مركز المجموعات الرقمية
      الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
    هذه الوحدة
      تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

    حسابي

    تسجيل الدخول

    اكتشف

    المؤلف
      ABDULKAREEM, MAY ABDUL-QADER MOHAMMED (1) Al Naimi, Shaikha (1) ALSHWAL, HANA ABDULMAJID ABDULQAWI (1) FATHY, HALA FAYED HASSAN (1)
    النوع
      Master Thesis (4)
    الموضوع
    • Qatar (4)
    • EFL University instructors (1) EFL University students (1) Governmental Schools (1) ... عرض المزيد
    تاريخ النشر
      2022 (2) 2018 (1) 2019 (1)
    Accessioned Date
      2021 (2) 2022 (2)
    يحتوي على ملفات
      نعم (4)

    عن المستودع الرقمي

    الرؤية والرسالة

    المساعدة

    إرسال الأعمال الأكاديميةسياسات الناشرأدلة المستخدمالأسئلة الأكثر تكراراً

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر