Show simple item record

Available date2025-11-18T10:43:30Z
Publication Date2024-09-01
URIhttps://www.youtube.com/watch?v=4X8yo_ORTNM
URIhttp://hdl.handle.net/10576/68647
Descriptionالأشياء النادرة أو المؤقتة تجذب الانتباه وتعزز التذكر، كما يظهر في التطبيقات الحديثة مثل سناب شات حيث يزيد المحتوى المؤقت من اهتمام المستخدمين وقيمته في أعينهم.
Languagear
Publisherمركز ابن خلدون للعلوم الانسانية والاجتماعية
License rights For purposes of private study, scholarship, and research, you may print or download this content. Publication and/or broadcast in any form requires permission from the copyright holder (if any) and University of Qatar.
Subjectتأثير الشح المؤقت على التركيز والنذكر
المحتوى المؤقت
وسائل التواصل الاجتماعي
هتمي خليفة الهتمي
Titleهل الندرة فعالة؟ استكشاف تأثير ندرة المواد الإعلانية على التذكر والانتباه
TypeVideo
Video URL  
dc.accessType Abstract Only


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.


Videos in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Video [‎1428‎ items ]

Show simple item record