• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
عرض التسجيلة 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • إصدارات جامعة قطر
  • وقائع المنتديات
  • المنتدى والمعرض البحثي السنوي لجامعة قطر
  • QUARFE 2020
  • Theme 4: Social Change and Identity
  • عرض التسجيلة
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • إصدارات جامعة قطر
  • وقائع المنتديات
  • المنتدى والمعرض البحثي السنوي لجامعة قطر
  • QUARFE 2020
  • Theme 4: Social Change and Identity
  • عرض التسجيلة
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    The Role of Corporate Social Responsibility in Restoring Green Concepts: Qataris Response to Social Media Campaigns.

    Thumbnail
    عرض / فتح
    The Role of Corporate Social Responsibility in Restoring Green Concepts Qataris Response to Social Media Campaigns..pdf (1007.Kb)
    التاريخ
    2020
    المؤلف
    HASSAN, RANA
    البيانات الوصفية
    عرض كامل للتسجيلة
    الملخص
    This research focuses on consumer behavior in Qatar and the individual social responsibility in support of environment. The research also describes the role of social media and CSR in promoting awareness campaigns and how effective they are in changing conceptions and behavior. This is measured by focusing on standards, emotions and actions of individuals and how they are affected by CSR campaigns launched by corporations and public sectors.The study also measures the uses and impact of new media technology such as mobile applications and social media in achieving the environment pillar of Qatar vision 2030 in addition to designing effective CSR campaign. The Trans theoretical Model of behavior change, by Prochaska and DiClemente (1983) will be examined through a quantitative analysis on social media users.
    معرّف المصادر الموحد
    https://doi.org/10.29117/quarfe.2020.0258
    DOI/handle
    http://hdl.handle.net/10576/16672
    المجموعات
    • Theme 4: Social Change and Identity [‎28‎ items ]

    entitlement


    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    الصفحة الرئيسية

    أرسل عملك التابع لجامعة قطر

    تصفح

    محتويات مركز المجموعات الرقمية
      الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
    هذه المجموعة
      تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

    حسابي

    تسجيل الدخول

    إحصائيات

    عرض إحصائيات الاستخدام

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    Video