| المؤلف | Romanowski, Michael H. |
| المؤلف | Merouani, Nora |
| المؤلف | Coughlin, Chris Diane |
| تاريخ الإتاحة | 2024-04-24T16:30:59Z |
| تاريخ النشر | 2017-01-01 |
| اسم المنشور | Teacher Professional Knowledge and Development for Reflective and Inclusive Practices |
| المعرّف | http://dx.doi.org/10.4324/9781315397702 |
| الترقيم الدولي الموحد للكتاب | 9781315397696 |
| الترقيم الدولي الموحد للكتاب | 9781138226456 |
| معرّف المصادر الموحد | https://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85032964594&origin=inward |
| معرّف المصادر الموحد | http://hdl.handle.net/10576/54229 |
| الملخص | [No abstract available] |
| اللغة | en |
| الناشر | Taylor and Francis |
| الموضوع | teachers
|
| العنوان | Teachers’ reflective practices within a Gulf cooperation council context: Knowledge, beliefs, and challenges |
| النوع | Book chapter |
|
dc.accessType
| Abstract Only |