• English
    • العربية
  • العربية
  • Login
  • QU
  • QU Library
  •  Home
  • Communities & Collections
  • Help
    • Item Submission
    • Publisher policies
    • User guides
    • FAQs
  • About QSpace
    • Vision & Mission
Browsing 2003 - Volume 03 - Issue 03 by Subject 
  •   Qatar University Digital Hub
  • Qatar University Institutional Repository
  • Academic
  • University Publications
  • QU Current Journals
  • Journal of Educational Sciences
  • 2003 - Volume 03 - Issue 03
  • Browsing 2003 - Volume 03 - Issue 03 by Subject
  • Qatar University Digital Hub
  • Qatar University Institutional Repository
  • Academic
  • University Publications
  • QU Current Journals
  • Journal of Educational Sciences
  • 2003 - Volume 03 - Issue 03
  • Browsing 2003 - Volume 03 - Issue 03 by Subject
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing 2003 - Volume 03 - Issue 03 by Subject "التعليم"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-3 of 3

    • title
    • publication date
    • submit date
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        الكشف عن ممارسات المعلمين في التقييم الصفي بالمرحلة الإعدادية 

        الدوسري، راشد حماد; El Dossri, Hashed Hamad ( Qatar University , 2003 , Article)
        هدف البحث إلى التعرف على ممارسات المعلمين في التقييم الصفي بالمرحلة الإعدادية في البحرين. وتكونت عينة البحث من (235) معلماً ومعلمة تم اختيارهم عشوائيات من المدارس الإعدادية، واستجاب 84% منهم لأداة البحث. واستخدم استبيان ...
      • Thumbnail

        الكفايات التدريسية لدى معلمي المواد الاجتماعية في المرحلة الإعدادية بدولة قطر كما يعكسها تقويم الأداء الصفي 

        البنعلي، غدنانة سعيد المقبل; مراد، سمير يوسف; Al Bin Ali, Ghadnan; Murad, Sameer ( Qatar University , 2003 , Article)
        إن زيادة الاهتمام بعملية التقويم المستمر لأداء المعلم في أثناء الخدمة، أصبح يشكل الخطوة الأساسية في طريق رسم المعالم الأساسية لمدرسة المستقبل، وإصدار الحكم على كفاءة النظام التعليمي، ولوضع تصورات ورؤى مستقبلية دقيقة لمهمة ...
      • Thumbnail

        الندوة العلمية الرابعة لأقسام التربية البدنية بجامعات دول مجلس التعاون لدول الخليج العربية " نحو دور أفضل للتربية البدنية والرياضة في دول مجلس التعاون لدول الخليج العربية " 24 - 26 فبر اير 2003 م 

        عنبتاوي، حازم ( Qatar University , 2003 , Article)

        Qatar University Digital Hub is a digital collection operated and maintained by the Qatar University Library and supported by the ITS department

        Contact Us | Send Feedback
        Contact Us | Send Feedback | QU

         

         

        Home

        Submit your QU affiliated work

        Browse

        All of Digital Hub
          Communities & Collections Publication Date Author Title Subject Type Language Publisher
        This Collection
          Publication Date Author Title Subject Type Language Publisher

        My Account

        Login

        About QSpace

        Vision & Mission

        Help

        Item Submission Publisher policiesUser guides FAQs

        Qatar University Digital Hub is a digital collection operated and maintained by the Qatar University Library and supported by the ITS department

        Contact Us | Send Feedback
        Contact Us | Send Feedback | QU