• English
    • العربية
  • العربية
  • Login
  • QU
  • QU Library
  •  Home
  • Communities & Collections
  • Help
    • Item Submission
    • Publisher policies
    • User guides
    • FAQs
  • About QSpace
    • Vision & Mission
Browsing 2003 - Volume 04 - Issue 04 by Subject 
  •   Qatar University Digital Hub
  • Qatar University Institutional Repository
  • Academic
  • University Publications
  • QU Current Journals
  • Journal of Educational Sciences
  • 2003 - Volume 04 - Issue 04
  • Browsing 2003 - Volume 04 - Issue 04 by Subject
  • Qatar University Digital Hub
  • Qatar University Institutional Repository
  • Academic
  • University Publications
  • QU Current Journals
  • Journal of Educational Sciences
  • 2003 - Volume 04 - Issue 04
  • Browsing 2003 - Volume 04 - Issue 04 by Subject
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing 2003 - Volume 04 - Issue 04 by Subject "التعليم"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-3 of 3

    • title
    • publication date
    • submit date
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        أثر طريقة التعلم بمساعدة الحاسوب في إتقان أحكام التلاوة والتجويد لدى الطلبة الموهوبين 

        صبحي، تيسير; عبد الله، زياد; Subhi, Taisir; Abdullah, Ziad ( Qatar University , 2003 , Article)
        هدفت هذه الدراسة إلى استقصاء أثر استخدام طريقة التعلم بمساعدة الحاسوب في مستوى إتقان أحكام التلاوة والتجويد لدى مجموعة تجريبية من الطلبة الموهوبين في مستوى الصف العاشر الأساسي. وقد تكلفت عينة الدراسة من (115) طالباً وطالبة ...
      • Thumbnail

        أثر متغير الجنس ، الصف ، ودرجة داخلية الضبط في درجة الدافعية المعرفية لكتعلم عند المتفوقين دراسياً في منطقة الأغوار الوسطى 

        قطامي، نايفة; Katami, Naifa ( Qatar University , 2003 , Article)
        هدف البحث الحالي إلى دراسة أثر متغير الجنس، والنص، ودرجة الضبط الداخلي على درجة الدافعية المعرفية للتعليم لدى الطلبة المتفوقين دراسيا، في منطقة الأغوار الوسطى. وحاول البحث أيضا الكشف عن الفروق بين مستويات المتغيرات المستقلة ...
      • Thumbnail

        منتدي المرأة والتربية 2-3 فبراير 2003م دمشق/سوريا 

        كمال، أمينة ( Qatar University , 2003 , Article)

        Qatar University Digital Hub is a digital collection operated and maintained by the Qatar University Library and supported by the ITS department

        Contact Us | Send Feedback
        Contact Us | Send Feedback | QU

         

         

        Home

        Submit your QU affiliated work

        Browse

        All of Digital Hub
          Communities & Collections Publication Date Author Title Subject Type Language Publisher
        This Collection
          Publication Date Author Title Subject Type Language Publisher

        My Account

        Login

        About QSpace

        Vision & Mission

        Help

        Item Submission Publisher policiesUser guides FAQs

        Qatar University Digital Hub is a digital collection operated and maintained by the Qatar University Library and supported by the ITS department

        Contact Us | Send Feedback
        Contact Us | Send Feedback | QU