• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
  • المساعدة
    • إرسال الأعمال الأكاديمية
    • سياسات الناشر
    • أدلة المستخدم
    • الأسئلة الأكثر تكراراً
  • عن المستودع الرقمي
    • الرؤية والرسالة
بحث بسيط 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • بحث بسيط
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • بحث بسيط
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بحث بسيط

    إظهار التصفية المتقدمةإخفاء التصفية المتقدمة

    التصفيات

    استخدم التصفيات لتنقيح نتائج البحث .

    السجلات المعروضة 1 -- 6 من 6

    • خيارات الفرز:
    • الصلة
    • العنوان تصاعدياً
    • العنوان تنازلياً
    • تاريخ الإصدار تصاعدياً
    • تاريخ النشر تنازلياً
    • النتائج لكل صفحة:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    DATA ANALYTICS IN EDUCATION: FACTORS AFFECTING THE UTILIZATION OF DATA ANALYTICS FOR EDUCATION IN QATAR 

    ABDELRAHMAN, MOHAMED ELHADI IBRAHIM (2023 , Professional Masters Project)
    Data analytics in education is an emerging concept in the field of information technology. The purpose of this study is to examine the factors that affect professors' and lecturers' intention to use data analytics in the ...
    Thumbnail

    FACTORS INFLUENCING CONSUMER INTENTION TO BUY THROUGH SOCIAL COMMERCE IN QATAR 

    SHOHEIB, ZAKI ABD ELKARIM AHMED (2019 , Professional Masters Project)
    Social commerce is a new concept in the field of information technology. This study aims to investigate the factors that influence the consumers’ intention to buy through social commerce in Qatar context. The current study ...
    Thumbnail

    “THE EFFECT OF THE PERCEIVED USEFULNESS OF INSTAGRAM BEAUTY INFLUENCER ON THE ATTITUDE AND PURCHASING INTENTION OF YOUNG FEMALES” 

    ALMAADEED, KUMMAM MOHAMMED (2018 , Professional Masters Project)
    There is an increasing interest about the topic of eWOM among marketing scholars. However, most of the studies focused on western contexts and there is a lack of studies about the impact of eWOM on consumers’ attitude and ...
    Thumbnail

    Determinants of the Individuals' Intention to Use the IoT Smart Home Technology in Qatar 

    Alsamarah, Osaid (2018 , Professional Masters Project)
    This study develops a research model for the main determinants that affect the potential customers’ intention to use the Internet of Things (IoT) - Smart Home Technology in Qatar. This study proposes and validates a research ...
    Thumbnail

    Using Social Media Influencers to Promote Qatar as a Tourist Destination 

    GEORGE, SRUTHIKA LIZA (2020 , Professional Masters Project)
    The main objective of this study is to understand the qualities of social media influencers, in the travel and tourism industry, which generate trust in the followers, thereby having an impact on the followers’ intention ...
    Thumbnail

    The Role Of Social Media on consumer Behavior in Qatar 

    El-Sherif, Tarek (2016 , Professional Masters Project)
    Social media has evolved our lives in many ways, it has made the world seem like a smaller place. This is in particular applicable when doing business. In Qatar, there are many business retailers who are not necessarily ...

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    الصفحة الرئيسية

    أرسل عملك التابع لجامعة قطر

    تصفح

    محتويات مركز المجموعات الرقمية
      الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
    هذه الوحدة
      تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

    حسابي

    تسجيل الدخول

    اكتشف

    المؤلف
      ABDELRAHMAN, MOHAMED ELHADI IBRAHIM (1) ALMAADEED, KUMMAM MOHAMMED (1) ALSAMARAH, OSAID (1) El-Sherif, Tarek (1) ... عرض المزيد
    النوع
    • Professional Masters Project (6)
    الموضوع
    • Trust (6)
    • Qatar (3) Social Media (3) UTAUT2 (3) ... عرض المزيد
    تاريخ النشر
      2018 (2) 2016 (1) 2019 (1) 2020 (1) 2023 (1)
    Accessioned Date
      2019 (3) 2017 (1) 2020 (1) 2023 (1)
    يحتوي على ملفات
      نعم (6)

    عن المستودع الرقمي

    الرؤية والرسالة

    المساعدة

    إرسال الأعمال الأكاديميةسياسات الناشرأدلة المستخدمالأسئلة الأكثر تكراراً

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر