• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
عرض التسجيلة 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • رسائل الماجستير وأطروحات الدكتوراه
  • كلية الإدارة والاقتصاد
  • Science in Marketing
  • عرض التسجيلة
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • رسائل الماجستير وأطروحات الدكتوراه
  • كلية الإدارة والاقتصاد
  • Science in Marketing
  • عرض التسجيلة
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    MARKETING COMMUNICATION STRATEGY-GAC MOTOR

    Thumbnail
    عرض / فتح
    FatemaAl-Yousf_OGSApprovedProject.pdf (1.830Mb)
    التاريخ
    2018-01
    المؤلف
    AL YOUSIF, FATMA AHMED
    البيانات الوصفية
    عرض كامل للتسجيلة
    الملخص
    GAC has been able to achieve growth during the previous periods due to their commitment to quality and provide excellent customer service. There is no doubt the company is dominating the automobiles industry not only in Qatar but also across the world. This project focus on improved marketing approach of GAC Motor in Qatar and change perception of the consumer about Chinese products. The tools primarily used for this purpose include a market situational analysis which incorporated product analysis, competition analysis. Moreover, this project has present with some qualitative and quantitative data that was collected, analyzed to help in better understanding of the GAC situation in Qatar to introduce the new marketing communication strategy that GAC can adapt to increase the revenue of the company. A short research was also conducted to evaluate the perception of consumers about GAC brand and to measure the level of awareness Thereby, this study also incorporated the Integration Marketing Communication plan to ensure the effective marketing of GAC. Eventually, some key points are also introduced to serve in the evaluation metrics and control of the strategy along with some suggestions are presented for any possible future failures.
    DOI/handle
    http://hdl.handle.net/10576/11442
    المجموعات
    • Science in Marketing [‎26‎ items ]

    entitlement


    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    الصفحة الرئيسية

    أرسل عملك التابع لجامعة قطر

    تصفح

    محتويات مركز المجموعات الرقمية
      الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
    هذه المجموعة
      تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

    حسابي

    تسجيل الدخول

    إحصائيات

    عرض إحصائيات الاستخدام

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    Video