• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
عرض التسجيلة 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • مساهمة أعضاء هيئة التدريس
  • كلية الإدارة والاقتصاد
  • الإدارة والتسويق
  • عرض التسجيلة
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • مساهمة أعضاء هيئة التدريس
  • كلية الإدارة والاقتصاد
  • الإدارة والتسويق
  • عرض التسجيلة
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    A Techno-Business Platform to Improve Customer Experience Following the Brand Crisis Recovery: A B2B Perspective

    No Thumbnail [120x130]
    التاريخ
    2022-12-01
    المؤلف
    Behera, Rajat Kumar
    Bala, Pradip Kumar
    Rana, Nripendra P.
    Kizgin, Hatice
    البيانات الوصفية
    عرض كامل للتسجيلة
    الملخص
    A platform is a business model that allows business-to-business (B2B) participants to connect, interacts, create and exchange value. B2B exploits social media for brand building and branding is vulnerable to attacks, which leads to a brand crisis. B2B should characterise such crisis and respond proportionally to avert damage to social listening (SL). To diminish damages, the solution is to measure customer experience (CX), especially in a crisis situation. The study proposes an analytics-enabled customer experience (AeCX) platform for emotion detection in social media and measures CX after recovering from such crisis, by exploring recovery time objective (RTO), recovery point objective (RPO), techno-business features (TBF), SL and perceived risk (PR). A quantitative research methodology is used on primary data collected from 302 B2B participants. The study reveals improvement in CX and the results provide evidence that social media channels and the TBF of AeCX have become important.
    معرّف المصادر الموحد
    https://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85123106856&origin=inward
    DOI/handle
    http://dx.doi.org/10.1007/s10796-021-10231-8
    http://hdl.handle.net/10576/46347
    المجموعات
    • الإدارة والتسويق [‎755‎ items ]

    entitlement


    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    الصفحة الرئيسية

    أرسل عملك التابع لجامعة قطر

    تصفح

    محتويات مركز المجموعات الرقمية
      الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
    هذه المجموعة
      تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

    حسابي

    تسجيل الدخول

    إحصائيات

    عرض إحصائيات الاستخدام

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    Video

    NoThumbnail