• English
    • العربية
  • English
  • تسجيل الدخول
  • جامعة قطر
  • مكتبة جامعة قطر
  •  الصفحة الرئيسية
  • الوحدات والمجموعات
  • المساعدة
    • إرسال الأعمال الأكاديمية
    • سياسات الناشر
    • أدلة المستخدم
    • الأسئلة الأكثر تكراراً
  • عن المستودع الرقمي
    • الرؤية والرسالة
عرض التسجيلة 
  •   مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • مساهمة أعضاء هيئة التدريس
  • التخصصات الصحية
  • أبحاث التخصصات الصحية
  • عرض التسجيلة
  • مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر
  • المستودع الرقمي لجامعة قطر
  • أكاديمية
  • مساهمة أعضاء هيئة التدريس
  • التخصصات الصحية
  • أبحاث التخصصات الصحية
  • عرض التسجيلة
  •      
  •  
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Correction to: A qualitative assessment of medical students’ readiness for virtual clerkships at a Qatari university during the COVID-19 pandemic

    Thumbnail
    عرض / فتح
    s12909-023-04403-0.pdf (634.6Kb)
    التاريخ
    2023
    المؤلف
    Bawadi, Hiba
    Al-Moslih, Ayad
    Shami, Rula
    Du, Xiangyun
    El-Awaisi, Alla
    Abdul Rahim, Hanan
    Fakhri Al-Jayyousi, Ghadir
    ...show more authors ...show less authors
    البيانات الوصفية
    عرض كامل للتسجيلة
    الملخص
    Correction: BMC Medical Education (2023) 23:186 Following publication of the original article [1], due to a typesetting error, references [19] and [20] were written incorrectly. The correct references are given below: [19] Bawadi H, Abdul Rahim H, Moawad J, Shami R, Du X, El-Awaisi A, Al-Moslih AMI, Diab M, Al-Jayyousi GF. Health sciences students' and instructors' perceptions of the emergency switch to virtual internship amid the COVID-19 pandemic: A case from Qatar. Front Med (Lausanne). 2022 Aug 9;9:939416. doi:. PMID: 36,059,828; PMCID: PMC9435433. [20] Bawadi H, Shami R, El-Awaisi A, Al-Moslih A, Abdul Rahim H, Du X, Moawad J, Al-Jayyousi GF. Exploring the challenges of virtual internships during the COVID-19 pandemic and their potential influence on the professional identity of health professions students: A view from Qatar University. Front Med (Lausanne). 2023 Jan 30;10:1107693. doi:. PMID: 36,793,877; PMCID: PMC9922901. Also, in the Conclusion section, there is a spelling mistake. The incorrect and correct version is highlighted in bold typeface. Incorrect: Medical curricula need to create channels to accommodate more in-depth learning approaches in the presence of the COVID-19 pandemic and other emegencies. Correct: In the conclusion, there is a spelling mistake: Medical curricula need to create channels to accommodate more in-depth learning approaches in the presence of the COVID-19 pandemic and other emergencies. The publishers apologize for this error. The original article has been corrected.
    DOI/handle
    http://dx.doi.org/10.1186/s12909-023-04403-0
    http://hdl.handle.net/10576/49401
    المجموعات
    • أبحاث فيروس كورونا المستجد (كوفيد-19) [‎849‎ items ]
    • العلوم التربوية [‎150‎ items ]
    • أبحاث الطب [‎1794‎ items ]
    • أبحاث الصيدلة [‎1419‎ items ]
    • الصحة العامة [‎500‎ items ]
    • أبحاث التخصصات الصحية [‎117‎ items ]

    entitlement


    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    الصفحة الرئيسية

    أرسل عملك التابع لجامعة قطر

    تصفح

    محتويات مركز المجموعات الرقمية
      الوحدات والمجموعات تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر
    هذه المجموعة
      تاريخ النشر المؤلف العناوين الموضوع النوع اللغة الناشر

    حسابي

    تسجيل الدخول

    إحصائيات

    عرض إحصائيات الاستخدام

    عن المستودع الرقمي

    الرؤية والرسالة

    المساعدة

    إرسال الأعمال الأكاديميةسياسات الناشرأدلة المستخدمالأسئلة الأكثر تكراراً

    مركز المجموعات الرقمية لجامعة قطر هو مكتبة رقمية تديرها مكتبة جامعة قطر بدعم من إدارة تقنية المعلومات

    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك
    اتصل بنا | ارسل ملاحظاتك | جامعة قطر

     

     

    Video